HABERLER


01

 Ceyhan Ticaret Borsası tüm Personeline, TOBB Akreditasyon Sistemi ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sisteminin daha verimli uygulanması konusunda ve üyelerinin memnuniyetinin daha da arttırılması amacıyla; ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi eğitimi verildi.

 

 Konferans salonumuzda gerçekleşen eğitimde Eğitmen Ali Yavuz Topal, "ISO 10002 Standardının Gelişimi, Müşteri Şikâyeti ve Memnuniyeti Tanımları, Müşteri Şikâyetleri ve Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili Temel Prensipler, ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri ve Memnuniyeti Yönetim Sisteminin Yararları, Müşteri Şikâyetleri Yönetimi Nedir, ISO 10002 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sisteminin Maddeleri’nden bahsederek, TOBB Akreditasyon ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ile entegre şekilde çalıştırılması hedeflenmektedir.

 

 

CEYHAN TİCARET BORSASI

Okunma Sayısı: 285
resim

Türlübaş Mah. İstasyon Cad. NO:17 Ceyhan/ADANA
0.322 613 30 19
0.322 613 91 28
ceyhanborsa@hotmail.com
ANASAYFAVİZYONUMUZMİSYONUMUZBÜLTENLERATATÜRK KÖŞESİBİLGİ EDİNMECEYHAN İLÇESİ